17 نوع از بهترین ابزارهای رایگان SEO که باید در سال 2020 استفاده کنید

SEO

17 بهترین ابزار رایگان SEO که باید در سال 2020 استفاده کنید

مجموعه کاملی از ابزارهای خارق العاده SEO می تواند کارهایی به ظاهر غیرممکن را ممکن سازد و زندگی کاری ما را بسیار آسان تر کند.

مشکل این است که مجموعه کاملی از چنین تجملاتی دقیقا ارزان نیست.

خوشبختانه، هیچ کمبود ابزار SEO مجازی وجود ندارد که بتواند جای خود را به نقش اصلی بازاریابی بخورد، بنابراین ما 17 بهترین مورد را که فکر می کنیم شما باید در سال 2020 استفاده کنید، خراب کرده ایم.

ابزارهای رایگان Technical SEO 

شناسایی و مدیریت مسائل فنی در یک سایت باید بخشی از هر گردش کار SEO باشد. در اینجا چند ابزار رایگان برای کمک به شما در انجام این کار آورده شده است.

1- Google Search Console

کنسول جستجوی Google جایی است که می توانید در مورد عملکرد ارگانیکی سایت خود و سایر موارد گزارش شده مانند اعلان های مربوط به مجازات های عملکرد دستی، اطلاعاتی کسب کنید. هر سئو مربوط به رتبه بندی خوبی در گوگل باید با آن آشنا باشد.
SEO

چه کاری می تواند انجام دهد

می توانید در راهنمای قطعی کنسول جستجوی Google، یک جمع کاملی از این ابزار بدست آورید، اما به عنوان خلاصه سریع، در اینجا برخی از کاربردهای اصلی آن آمده است.

  • درک عملکرد سئو سایت شما از نظر کلیک، برداشت، CTR و موقعیت های متوسط ​​در سطح کلمات کلیدی در نهایت به شما در برنامه ریزی یک استراتژی رشد کمک می کند.
  • بازرسی URL ها برای شناسایی موضوعات خزنده و نمایه سازی که می توانند از نمایش آن در SERP ها جلوگیری کنند.
  • یافتن خطاهای پوشش و علت این موارد (404 خطا، مشکلات خزیدن، صفحات مسدود شده توسط robots.txt و موارد دیگر)؛
  • ارسال نقشه سایت؛
  • یافتن اقدامات دستی و مسائل امنیتی؛
  • به بینش در بک لینک ها و پیوندهای داخلی که Google از آن آگاهی دارد؛
  • درخواست نمایه سازی یک URL.
  • اطلاع از تغییر نام دامنه به Google.

ما آن را دوست داریم زیرا

این بهترین مکان برای دیدن موارد دقیق است که گوگل هنگام خزیدن و ایندکس کردن سایت شما مشاهده می کند.

در یک صفحه به سطح صفحه، شما می توانید یک URL را آزمایش کنید تا دقیقاً چگونگی تفسیر آن توسط Googlebot، از جمله کاربر اعلام شده و انتخاب شده توسط Google، به طور متعارف، تاریخ آخرین خزیدن آن و موارد دیگر را درک کنید.

این اولین جایی است که شما باید برای تشخیص هرگونه مسئله در مورد نحوه ظاهر سایت شما در SERP ها اقدام کنید.

SEO

2- Google PageSpeed ​​Insights

سرعت سایت نه تنها یک عامل رتبه بندی است بلکه بر تجربه کاربر (UX) سایت شما نیز تأثیر می گذارد. صفحات آهسته می تواند از تبدیل و رتبه بندی صدمات جلوگیری کند، بنابراین ابزار PageSpeed ​​Insights رایگان Google راهی عالی برای حفظ این موارد است.
SEO

چه کاری می تواند انجام دهد

می توانید از ابزار Google PageSpeed ​​Insights برای درک نمره PageSpeed ​​سایت خود استفاده کنید و یاد بگیرید که چگونه با رفع مشکلات برجسته، آن را بهبود ببخشید.

حتی اگر بیش از حد فنی نباشید، می توانید مناطق اصلی تأثیر گذار بر سرعت سایت خود را مشاهده کنید، مانند زمان بارگذاری تصویر یا مشکلات مربوط به سرور و همچنین مناطقی که عملکرد خوبی دارند.

ما آن را دوست داریم زیرا

این برنامه به شما پیشنهادات روشنی برای پیشرفت در سایت شما می دهد و همچنین نشان می دهد که با ساختن آنها می توانید چقدر زمان صرفه جویی کنید، این یک روش عالی برای تنظیم دقیق عملکرد وب سایت شما است.
SEO

3- Bing Webmaster Tools

بینگ سهم بازار 25٪ در ایالات متحده دارد، که باعث می شود با تمرکز بر Google فقط یک فرصت را نادیده بگیریم. Bing Webmaster Tools برای کمک به شما در مدیریت ظاهر سایت در موتور جستجو وجود دارد.
SEO

چه کاری می تواند انجام دهد

شما می توانید از وب سایت Bing Webmaster Tools، بینشهای کاملی از سایت خود بدست آورید، از جمله خلاصه ای از عملکرد سایت شما و مناطقی که برای بهبود آنها باید روی آنها تمرکز کنید. این کمک می کند تا درک کنید که کاربران چگونه سایت شما را پیدا می کنند تا به شما اجازه دهد اولویت ها را بهبود بخشید، مشکلات سایت را تشخیص دهید و هشدارها و اعلان هایی از بینگ دریافت کنید.

این احتمال وجود دارد که رقبای شما چشم بسته به بینگ کنند، بنابراین ممکن است بتوانید از این مزیت به نفع خود استفاده کنید.

seo

ما آن را دوست داریم زیرا

Bing Webmaster Tools در واقع بینش بیشتری نسبت به عملکرد سایت خود نسبت به کنسول جستجوی Google ارائه می دهد.

این نرم افزار یک ابزار تجزیه و تحلیل سئو (یعنی آنالیزور SEO) ارائه می دهد که بهترین توصیه های عملی را ارائه می دهد، که حتی از پرونده robots.txt شما نیز دور می زند تا به شما امکان دهد صفحاتی را که هنوز آمادگی آنها را ندارید بررسی کنید.

4- SEMrush

SEMrush یک ابزار جامع جستجوگرها است که در میان بسیاری موارد دیگر، به شما امکان می دهد تا در بالای کلیه موارد فنی مربوط به بهینه سازی سایت خود پیش بروید.
SEO

چه کاری می تواند انجام دهد

در حالی که تعدادی برنامه قیمت گذاری مختلف برای انتخاب وجود دارد، یک اشتراک رایگان طیف وسیعی از فرصت ها را فراهم می کند

  • شما می توانید روزانه حداکثر 10 جستجو را در پایگاه داده های آنالیز دامنه و کلمات کلیدی آنالیز کنید.
  • می توانید از ابزار Keyword Magic (بدون ذخیره جستجو) استفاده کنید.
  • شما می توانید یک پروژه واحد ایجاد و مدیریت کنید (هر پروژه شامل 12 ابزار جداگانه است).
  • برای یافتن مشکلات و فرصت ها می توانید تا 100 صفحه از سایت خود را با ابزار حسابرسی سایت خزید (اگر حساب کاربری SEMrush ثبت کرده اید ؛ یک خزیدن محدود به 25 صفحه بدون حساب کاربری در دسترس است و در اینجا قابل انجام است).
  • می توانید موقعیت های حداکثر 10 کلمه کلیدی را در ابزار Position Tracking ردیابی کنید.
  • در هر ماه 10 واحد ایده SEO به شما داده می شود.
درمورد آنچه می توانید با اشتراک رایگان در اینجا انجام دهید، از جمله بررسی حداکثر 130 مشکل فنی و سئو در سایت خود طی چند دقیقه اطلاعات کسب کنید.
SEO

ما آن را دوست داریم زیرا

از تحقیقات کلمات کلیدی گرفته تا حسابرسی فنی، گزارشگری و تحقیقات رقابتی SEO، اشتراک رایگان SEMrush ویژگیهای زیادی را ارائه می دهد که زندگی شما را آسان تر می کند. حتی این امکان را به شما می دهد تا به برنامه های افزودنی رایگان مانند SEOquake و جلوه های اضافی اضافه شده از ویژگی هایی مانند Quadrant رشد برای تجزیه و تحلیل چشم انداز رقابتی دسترسی پیدا کنید.

5- Screaming Frog SEO Spider

Screaming Frog SEO Spider به شما امکان می دهد تا حداکثر 500 URL را با یک حساب رایگان خزنده کنید، که سطح بینش خوبی را در مورد مسائل فنی ایجاد می کند.
SEO

چه کاری می تواند انجام دهد

بر خلاف بسیاری از خزنده های دیگر، Screaming Frog ابزاری مبتنی بر دسک تاپ برای تجزیه و تحلیل و ممیزی مسائل فنی سئو است. از یافتن پیوندهای شکسته و تغییر مسیرهای حسابرسی گرفته تا تجزیه و تحلیل داده های متا و کشف محتوای تکراری، از این ابزار قدرتمند می توان برای سایتهای بزرگ و کوچک استفاده کرد.

ما آن را دوست داریم زیرا

Screaming Frog صادر کردن یافته های شما به صفحه گسترده ای را برای استفاده برای اطلاع رسانی به توصیه های سئو آسان می کند، بنابراین طیف وسیعی از تجزیه و تحلیل های ممکن می تواند برای بینش استراتژیک مفید در دراز مدت ایجاد کند.

6- Sloth

Sloth به شما کمک می کند تا از Cloudflare Workers به ​​همراه شبکه گسترده خود در مراکز داده جهانی برای تنظیم مجدد 301 و 302، پیاده سازی hreflang، انجام آزمایش A / B، اصلاح فایل robots.txt خود و حتی جمع آوری پرونده های log استفاده کنید.
SEO

چه کاری می تواند انجام دهد

هنگام کار در سطح سازمانی، مشکلی نیست که هنگام تلاش برای اجرای راه حل هایی برای کارهای SEO نسبتاً متداول، مانند تغییر مسیر برای برچسب های hreflang، با موانع جاده ای روبرو شوید.

Sloth به شما امکان می دهد تا از Cloudflare Workers برای اجرای JavaScript در طرف استفاده کنید بدون اینکه زیرساخت های زیرین را تحت تأثیر قرار دهد، به این معنی که شما می توانید برای انجام کارهای خود موانعی را پاک کنید.

ما آن را دوست داریم زیرا

این ابزار رایگان شما را به کنترل بسیاری از وظایف اساسی SEO سوق می دهد، بنابراین نیازی نیست به برنامه نویسان اعتماد کنید و یا محدودیت هایی را که توسط CMS یا یک سرور اعمال شده است پیدا کنید.

7- Hreflang Tags Testing Tool

جان مولر گوگل پیش از این گفته بود که اجرای hreflang یکی از پیچیده ترین قسمت های سئو است. استفاده از ابزار تست برچسب های مرکل’s hreflang یکی از راه های آسانتر برای بررسی هرگونه خطا است.
SEO

چه کاری می تواند انجام دهد

این که آیا شما در حال اجرای برچسب های hreflang در HTML، هدرهای HTTP یا یک نقشه سایت XML هستید، اشتباهات بسیار آسان است.

این ابزار رایگان از مرکل به شما امکان می دهد URL را وارد کنید، یک عامل کاربر را انتخاب کنید و اجرای خود را امتحان کنید تا به شما در یافتن مشکلات و رفع هر چه سریعتر مشکلات کمک کند.

SEO

ما آن را دوست داریم زیرا

این بدان معناست که می توانید در طول چند دقیقه مشکلات مربوط به اجرای hreflang را مشاهده کرده و آدرس های URL جایگزین و منطقه مورد نظر را درک کنید.

تشخیص چنین موضوعاتی می تواند بسیار وقت گیر و ناامید کننده باشد، اما وقتی شما می توانید حاشیه نویسی های ارائه شده با فرمت واضح را ببینید، متوجه می شوید که یک برچسب نادرست نمی تواند ساده تر باشد.

ابزارهای رایگان On-Page SEO 

با توجه به اینکه وردپرس اکنون 35٪ از وب را اختیار می کند، احتمال منطقی وجود دارد که CMS مورد نظر شما باشد. اگر اینگونه باشد، بسیاری از ابزارهای رایگان وجود دارد که به شما کمک می کنند تا از منظر سئو در صفحه، حداکثر استفاده را از سیستم عامل داشته باشید.
بیایید در اینجا چند مورد را بررسی کنیم.

8- Rank Math

Rank Math احتمالاً به افزونه SEO WordPress SEO تبدیل شده است، با بیش از 300000 نصب تا به امروز.

SEO

چه کاری می تواند انجام دهد

این ابزار همه چیز را از بهینه سازی عناوین صفحه و توضیحات متا و نظارت بر خطاهای 404، ایجاد نقشه های XML و شناسایی فرصت های محتوای تازه را در بر می گیرد.

حتی تنظیمات ایده آل را برای کمک به شما در اجرای یک سایت وردپرس کاملاً بهینه توصیه می کند.

مجموعه سئو Rank Math شامل ویژگی های زیر است

SEO

ما آن را دوست داریم زیرا

بر خلاف برخی از افزونه های SEO WordPress، شما به دلیل استفاده از چارچوب مدولار آن، کنترل کاملی از آنچه استفاده می کنید و آنچه به خاطر آن نیست، کنترل می کنید، این بدان معنی است که می توانید با آزادی بیشتری ویژگی های خود را انتخاب کنید و از آن انتخاب کنید.
SEO

9- Yoast SEO

Yoast SEO یک افزونه وردپرس رایگان است که باعث می شود بهینه سازی سایت شما به همان سادگی و ساده به همان شکلی که باید برای مبتدیان باشد.

SEO

چه کاری می تواند انجام دهد

از آنجا که کاملاً با ویرایشگر وردپرس گوتنبرگ یکپارچه شده است، Yoast SEO کنترل کاملی را در بهینه سازی سایت خود برای کلمات کلیدی خاص به شما می دهد. ساخته شده در پشتیبانی همچنین به این معنی است که کارهای پیچیده ای مانند اضافه کردن بلوک داده های ساخت یافته برای نحوه آسانتر کردن TOS ها و پرسش های متداول.
SEO

ما آن را دوست داریم زیرا

Yoast SEO مدیریت خود را در بهینه سازی صفحه بسیار ساده می کند، بنابراین برای افرادی که مشاغل خود را اداره می کنند بسیار عالی است.

پس از وارد کردن کلمه کلیدی تمرکز برای یک صفحه، ابزار تعدادی نشانگر را برای شما فراهم می کند تا مشکلات و پیشرفت ها را برطرف کنید، اما همچنین آنچه را که قبلاً بهینه کرده اید به درستی به شما نشان می دهد.

این سیستم از یک سیستم چراغ راهنمایی ساده استفاده می کند که نشان می دهد پیشرفت هایی را می توان در صفحه به صورت صفحه انجام داد، بنابراین یک روش عالی برای از بین بردن است

SEO

ابزارهای رایگان Link Building

ساختن پیوندهای عالی بازی صبر و شکیبایی است، اما روشهای زیادی برای بهینه سازی روند با ابزار وجود دارد تا اطمینان حاصل کنید که در حد امکان تولید می کنید. در اینجا چند مثال عالی وجود دارد.

10- Hunter

یکی از وقت گیرترین کارها در یک کارزار تبلیغاتی، یافتن آدرس ایمیل صحیح برای آینده است، اما اینجاست که hunter.io می تواند ساعت شما را در گوگل یا رسانه های اجتماعی ذخیره کند. بهترین نکته این است که می توانید برای یافتن حداکثر 50 آدرس ایمیل در هر ماه به صورت رایگان از آن استفاده کنید.

SEO

چه کاری می تواند انجام دهد

شکارچی راهی برای یافتن رایج ترین الگوی ایمیل برای یک دامنه خاص ارائه می دهد، بنابراین می توانید مطمئن باشید که در حال جستجوی آدرس مناسب هستید. این می تواند ساعت کار شما (و ناامیدی) را نجات دهد.

ما آن را دوست داریم زیرا

هر آدرس ایمیل برگشتی با توجه به مکانی که در آن پیدا شده است (و پیوندی به هر منبع) دارای یک نمره اطمینان است.
این یک روش عالی برای فهمیدن ساختار ایمیل در هر نشریه ای است که فقط به آن نیاز دارید یک اسم است.

SEO

11- HARO

کسب پیوند از مطبوعات کار ساده ای نیست. در حقیقت، این یک تاکتیک ایجاد پیوند است که بسیاری از SEO ها با آن دست و پنجه نرم می کنند، اما HARO (یک گزارشگر به بیرون کمک کنید) یک راه عالی برای شما برای دریافت و پاسخ به درخواست های خاص برای منابع و نقل قول هایی است که روزنامه نگاران ارائه می دهند.
SEO

چه کاری می تواند انجام دهد

HARO هر روز سه هفته نامه الکترونیکی درخواست منبع برای شما ارسال می کند که بر اساس صنعت تقسیم می شود. در این میان، شما درخواست های روزنامه نگاران را در طیف وسیعی از موضوعات انتخاب شده خواهید یافت.

اگر درخواستی را مشاهده می کنید که با تخصص شما مطابقت دارد و می توانید به راحتی نقل قول مناسبی را ارائه دهید، می توانید برای به اشتراک گذاشتن بینش خود به آن بروید و به آن پاسخ دهید. اگر مال شما به عنوان یک منبع انتخاب شده است، می توانید خود را در مقاله آخر در کنار لینک سایت خود مشاهده کنید.

SEO

ما آن را دوست داریم زیرا

به راحتی با به اشتراک گذاشتن تخصص خود، به دست آوردن پیوندهای عالی از مطبوعات برای هر کس آسان است. فقط روزانه چند دقیقه طول می کشد تا درخواست های منبع را بررسی کنید، اما فرصت ها می توانند بسیار زیاد باشند.

افراد فاقد تجربه روابط عمومی، تیم اختصاصی یا بودجه بزرگی همچنان می توانند از لینک های معتبر با حداقل تلاش و منابع بهره مند شوند.

12- Streak

Streak یک برنامه افزودنی رایگان Gmail است که به شما امکان می دهد ایمیل را باز کنید. این به عنوان یک راه حل رایگان برای ردیابی ایمیل های دسترسی شما و به دست آوردن بینش های ارزشمند برای کمک به خیاطی در تبلیغات و پیگیری های تبلیغاتی شما مناسب است.

SEO

چه کاری می تواند انجام دهد

برای به حداکثر رساندن موفقیت در تلاشهای تبلیغاتی خود، باید بدانید چه کسی ایمیل های شما را باز کرده است و چند بار این کار را انجام داده اند، همچنین چه کسی آنها را باز نکرده است.
در حالی که بیشترین ابزارهای دستیابی به دسترسی، این قابلیت را دارند

SEO

ما آن را دوست داریم زیرا

وقتی می توانید ببینید که چگونه هر یک از چشم اندازهای شما نسبت به ایمیل اولیه شما واکنش نشان داده اند، کارهای بهتری را برای تطبیق پیگیری های خود انجام می دهید و کمپین های ارتباطی خود را شخصی تر می کنید.

شما به ابزارهای جداگانه احتیاج ندارید. می توانید این بینشها را در صندوق ورودی Gmail خود مشاهده کنید، بنابراین می تواند یکپارچه به گردش کار طبیعی شما بپیوندد.

ابزارهای رایگان Local SEO

رقابت برای مشتریان محلی می تواند برای مشاغل کوچک دشوار باشد، اما برخی از ابزارهای عالی عالی برای کمک به بیشترین دید و رشد در SERP ها وجود دارد.

13- Google My Business

اگر با یک فروشگاه فیزیکی و یا یک فروشگاه که به مشتریان در مکانهایشان سرویس می دهد، تجارت می کنید، از Google My Business (GMB) برای ادعای لیست کسب و کار خود استفاده کنید و در نقشه های Google، در دانش پنل و در محلی محلی ظاهر شوید.

SEO

چه کاری می تواند انجام دهد

مگر اینکه لیست GMB خود را ایجاد و بهینه سازی کنید، نمی توانید در مکان های کلیدی در SERP های محلی ظاهر شوید.
اگر می خواهید در جستجوی محلی در ساعت های باز، عکس، فیلم، بررسی، در برابر رقبای خود ایستادگی کنید.

SEO

ما آن را دوست داریم زیرا

درصورتی که آماده باشید در وقت و تلاش برای بهینه سازی لیست GMB خود قرار دهید، می توانید مزیت رقابتی قابل توجهی بدست آورید.

رقبای شما ممکن است آن را به عنوان لیست “مجموعه و فراموش” رفتار کنند، این بدان معناست که آنها فرصتهایی را برای اضافه کردن پست های جدید، نگه داشتن QAs به روز، پاسخ دادن به بررسی ها، افزودن عکس و آپلود پیشنهادات از دست نخواهند داد.

ابزارهای رایگان Tracking, Analytics and Reporting

اگر می خواهید یک استراتژی مؤثر را که توسط گزارش های روشنگری آگاه هستید، ردیابی و تجزیه و تحلیل داده های خود را انجام دهید. در اینجا چند مورد ذکر شده است که باید در لیست شما باشند.

14- Google Analytics

 Google Analytics ابزاری رایگان است که هیچ بازاریابی نباید بدون آن باشد. بینش های خارق العاده ای که ارائه می دهد تقریباً در هر زمینه استراتژی شما می تواند به تصمیم گیری کمک کند.

SEO

آنچه می تواند انجام دهد

امکان گزارش دهی و تجزیه و تحلیل معیارها مانند تعداد جلسات، بازدیدکنندگان و تبدیل های منحصر به فرد به شما کمک می کند تا درک دقیقی از ترافیک خود ایجاد کنید، از جمله اینکه از کجا آمده است، از کجا در سایت شما قرار گرفته است، چگونه درگیر آن است محتوا، و از کجا خارج شد. 

شما حتی می توانید داده های مفصلی از کاربر، مانند جمعیتی و استفاده از دستگاه را بدست آورید تا به استراتژی خود کمک کنید.
SEO

ما آن را دوست داریم زیرا

این مقرون به صرفه ترین پلت فرم تحلیلی برای کسب و کارها در همه اشکال و اندازه ها است تا بتواند فعالیت های تولید ترافیک خود را پرورش دهد.

این واقعیت که می توانید با شواهد آماری موفقیت (و عدم موفقیت) را نشان دهید، یک روش قدرتمند برای تقویت هر نوع استراتژی سئو است.

15- Google Data Studio

هنگامی که شما نیاز به ایجاد یک گزارش جذاب SEO دارید، برای استفاده از داشبورد های تعاملی و تجسم عملکرد سایت خود، از Google Data Studio استفاده کنید.
SEO

چه کاری می تواند انجام دهد

در حالی که Analytics ابزاری فوق العاده برای درک رفتار کاربران سایت شماست، اغلب مواقعی وجود دارد که شما نیاز به ترکیب چنین داده هایی با سایر ابزارها مانند کنسول جستجوی Google دارید.

Data Studio به شما امکان می دهد فقط با داشبورد گزارش دهی مؤثر خود که از چندین منبع استفاده می کند، این کار را انجام دهید حتی به شما امکان می دهد در صورت لزوم آنها را ادغام کنید.

این یکی از بهترین ابزارهای گزارشگری رایگان در خارج از کشور برای نمایش نتایج تلاشهای بازاریابی شما است.

SEO

ما آن را دوست داریم زیرا

Data Studio به شما کمک می کند تا روندهایی را که برخی از ابزارهای دیگر انجام نمی دهند، مشاهده کنید، و در کنار آن روشی خارق العاده برای ایجاد گزارشهای کاملاً قابل تنظیم و جذاب است که داده های زمان واقعی، مقایسه های تاریخی و موارد دیگر را نشان می دهد، هزینه ای برای شما نخواهد داشت. .

همانطور که توسط Google گفته شده است، “منابع ترکیبی می توانند روابط ارزشمندی را بین مجموعه داده های شما نشان دهند. ایجاد نمودارهای ترکیبی به طور مستقیم در Data Studio نیاز به دستکاری داده های خود را در سایر برنامه ها در ابتدا حذف می کند و باعث صرفه جویی در وقت شما می شود.

سایر ابزارهای رایگان SEO

برخی از ابزارها ممکن است به طور طبیعی در یک گروه خاص قرار نگیرند، اما این بدان معنی نیست که آنها نمی توانند افزودنیهای خارق العاده ای برای ابزار بازاریابی شما باشند. بیا یک نگاهی بیندازیم.

16- SEMrush Sensor

نوسانات SERP بسیار متداول است. همه ما گاه به گاه شاهد نوسان نتایج هستیم، اما می توان دانستن اینکه آیا این به روزرسانی الگوریتمی است که از بین می رود یا با فعالیت جدید رقیب ایجاد می شود، دشوار است.

سنسور SEMrush هر روز ناپایداری گوگل را ردیابی می کند و به شما کمک می کند تا ببینید که چه میزان رتبه بندی در بازار شما در حال نوسان است.

SEO

چه کاری می تواند انجام دهد

شما همیشه باید مراقب SERP هایی باشید که در آن رتبه بندی می کنید، اما چنین کاری با ابزاری که این کار را برای شما انجام می دهد آسانتر می شود.

شما می توانید از سنسور SEMrush استفاده کنید تا ببینید نوسانات قابل توجهی در رتبه بندی وجود دارد یا خیر و به دنبال نشانه هایی از بروزرسانی الگوریتم گوگل هستید که این امر باعث می شود تا عملکرد سایت خودتان را با جزئیات بیشتری بررسی کنید.

برای استفاده از این ابزار نیازی به یک حساب SEMrush ندارید. کاملاً رایگان است.

SEO

ما آن را دوست داریم زیرا

این امکان را به شما می دهد که نه تنها جزئیات کلمات کلیدی مورد نظر خود را مرور کنید بلکه در بخش های دیگر حرکات را مشاهده می کنید.

17- Panguin Tool

بروزرسانی های الگوریتم می تواند هر سایتی را که به نظر می رسد تجربه کاربری ضعیفی را تحت تأثیر قرار دهد، تحت تأثیر قرار دهد، اما نوسانات SERP ها همیشه در ابتدا برای همه معنی ندارد. ابزار Panguin یک روش رایگان ایده آل برای بررسی این نوسانات است.
SEO

چه کاری می تواند انجام دهد

این ابزار به شما امکان می دهد تا به سرعت مشاهده کنید که آیا سایت شما توسط یک به روزرسانی اخیر یا تاریخی در الگوریتم Google تأثیر گذاشته است یا خیر.

در عرض چند ثانیه، می توانید حساب Google Analytics خود را به ابزار Panguin متصل کنید و تعداد بسیاری از به روزرسانی های الگوریتم را روی نمودار ترافیک خود پوشش دهید، که به شما امکان می دهد علل احتمالی افت ترافیک را شناسایی کنید.

SEO

ما آن را دوست داریم زیرا

این روند بررسی عملکرد ترافیک شما در برابر به روزرسانی های الگوریتم را ساده می کند، بنابراین دیگر نیازی به جابجایی بین زبانه ها و مطابقت با خرما نیستید.

آنچه می تواند ساعت ها به صورت دستی تنها با ابزار Panguin چند دقیقه طول بکشد، این بدان معناست که شما یک روش رایگان عالی برای کمک به شما در مقابله با به روز رسانی های الگوریتم گذشته و آینده دارید.

من امیدواریم که شما با چندین ابزار جدید را آشنا شده باشید که باعث می شود جریان کاری شما بهبود یابد، بدون آنکه هزینه ای در بودجه خود قرار دهید.

تعداد نوآوری های شگفت انگیز در این صنعت بی پایان است، اما من سعی کرده ام یک لیست کوتاه از بهترین ها را در اینجا ثبت کنم.

اگر ابزار مورد علاقه شما را از دست داده ام، با گذاشتن کامنت، به من و سایر خوانندگان اطلاع دهید.