بازاریابی محتوا در سال 2020
1- پادکست

2- بهبود تجربه محتوایی
وقتی می گوییم تجربه محتوا شامل نحوه ساخت و ارائه مطالب است، ما درمورد تعدادی چیز متفاوت صحبت می کنیم.
در مرحله اول، مهم است که طرح محتوای شما خوب به نظر برسد زیرا آمار نشان می دهد 38٪ از مردم اگر طرح به نظر جذاب نرسند، از همکاری با وبسایت خودداری می کنند.

3- پخش مستقیم فیلم
برخی از کارشناسان بازاریابی دیجیتال حتی می گویند که ویدیوی زنده یک ضروری برای بازاریاب ها است.
YouTube دومین وب سایت پر بازدید جهان (بلافاصله پس از Google) است و TikTok سریعترین پلت فرم رسانه های اجتماعی در حال رشد است.

می توانید به صورت مستقیم در YouTube، Facebook یا Instagram این کار را انجام دهید.
در پخش مستقیم، هیچ اسکریپتی وجود ندارد، بنابراین مکالمات طبیعی تری امکان پذیر است.
Livestreams می تواند QA باشد، جایی که افراد از شما سؤال می کنند و شما پاسخ می دهید یا برعکس، می توانند جریان هایی از ارائه، اطلاعیه ها، رویدادها، نمایش های پشت صحنه و غیره باشند.
از این روند بازاریابی محتوا برای به حداکثر رساندن تعامل با مشتریان خود استفاده کنید و به آنها نشان دهید که تجارت شما اصیل است و چگونه کار می کند.
4- Google snippets
اگر تعجب می کنید که چرا اینگونه است، جواب این است که قطعه های گوگل ترافیک زیادی را برای یک وب سایت فراهم می کنند. آنها اطلاعات مفید و دقیقی را در مورد آنچه افراد جستجو می کنند ارائه می دهند، و از همه مهمتر، این یک روش بسیار سریع برای بدست آوردن اطلاعات است.

از آنجا که آنها اطلاعات مفیدی را به افراد ارائه می دهند، برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی قطعه قطعه کلیک می کنند. این یک ترویج رایگان وب سایت و تاکتیک تولید منجر است، بنابراین مطمئن شوید که محتوای خود را برای قطعه های Google بهینه کنید.
این شامل ارائه اطلاعات مفید، پاسخ دادن به سؤالات، و از جمله کلمات کلیدی مربوطه و جزئیات زیادی است.
5- جستجوی زبان طبیعی و صدا
مردم از تایپ کردن خسته شده اند و دیگر وقت آن را ندارند. درعوض، آنها از جستجوی صوتی استفاده می کنند و از زمانی که برای تایپ کردن برای کار مفیدتری صرف کرده اند، استفاده می کنند.
برای بهینه سازی جستجوی صوتی می توانید چندین کار انجام دهید. مطالب خود را با صدای بلند بخوانید و مطمئن شوید که طبیعی به نظر می رسد. از استفاده از زبان پیچیده و عبارات طولانی و بیش از حد پیچیده که هیچ کس آن را نمی شناسد، خودداری کنید.

در مثال دوم، کلمه کلیدی “نمونه هایی از بازاریابی محتوا”، کلمه کلیدی longtail، یکی از مهمترین موارد در مورد بهینه سازی جستجوی صوتی خواهد بود.